blanco.png

Professioneel telefoneren

U heeft regelmatig telefonische contact met klanten, collega’s of leveranciers en wilt hier nog sterker in worden. In deze cursus leert u nog professioneler communiceren aan de telefoon. Afhankelijk van uw leerdoelen maken wij samen een keuze uit de onderstaande onderwerpen. Dit om u in staat te stellen, de vaardigheden te vergroten, die juist voor u van belang zijn!

 

  • De telefoonopname
  • Een goede telefoonstem
  • Klantgericht communiceren (intern en extern)
  • Een doelgerichte inventarisatie
  •  De juiste vragen stellen
  • Een doelgerichte gespreksstructuur
  • De telefoonetiquette
  •  Leiding nemen en behouden
  • Krachtiger overkomen
  • In mogelijkheden communiceren
  • Duidelijke afspraken maken
  • Informatiegesprek
  • Het adviesgesprek
  • Het klachtengesprek
  • Het slechtnieuwsgesprek
  • De voor u ‘lastige’ klant, collega of leverancier
  • Nog beter onderhandelen
  • Een positieve afsluiting

Duur: Afhankelijk van uw leerdoelen varieert de cursusduur van 1 tot 2 dagen.

 
blanco.png